شرکت تجهیز شبکه آریستک

شرکت تجهیز شبکه – تجهیزات شبکه های کامپیوتری تهران

همانطور که می دانید، انواع شرکت تجهیز شبکه و عاملان فروش زیادی اقدام به تأمین تجهیزات شبکه های کامپیوتری می‌کنند و محصولات برندهای مختلف را در کیفیت های مختلف عرضه و به فروش می‎رسانند. اگر از پشتیبانی شبکه شرکت های معتبر استفاده نمی کنید و خودتان برای خرید تجهیزات نصب دوربین مداربسته و دیگر کالاهای مورد استفاده در شبکه سری به بازار زده باشید، احتمالاً از تفاوت قیمت‌ها برای یک کالای خاص کلافه شد اید که منجر به بی اعتمادی شما به بازار تجهیزات شبکه شده است. اگر شما نیز به دنبال یک راهکار مناسب برای تأمین تجهیزات شبکه ‌های کامپیوتری غیر تقلبی برای سازمان خود هستید، چند دقیقه وقت خود را به ما بدهید و این مطلب را مطالعه نمایید. پیش از اینکه به معرفی شرکت تجهیز شبکه آریستک بپردازیم، می‌بایست کمی بیشتر با این نوع تجهیزات آشنا شوید. پس در ادامه همراه ما باشید:

 

انواع تجهیزات شبکه

اغلب کسانی که در موتورهای جستجو عبارت ” تجهیزات شبکه چیست” را جستجو می‌کنند، بیشتر به دنبال آشنا شدن با موارد استفاده و کاربرد وسایل تجهیز شبکه در سازمان خود هستند که در این مطلب سعی می‌کنیم اطلاعات خوبی نیز به این دسته از خوانندگان ارائه نماییم. اولین اقدامی که برای راه اندازی شبکه ‌های کامپیوتری انجام می‌شود، تأمین دستگاه‌ها و وسایل مورد نیاز از یک شرکت تجهیز شبکه خوش نام می‌باشد که مورد اعتماد همگان باشد. تجهیزات شبکه ‌های کامپیوتری مرغوب و باکیفیت، نقش بسیار زیادی در پیاده سازی و پشتیبانی شبکه در سازمان‎ها ایفا می‌ کند و یک شرکت تجهیز شبکه اگر از اجناس اصیل در پیکره شبکه سازمان مشتری استفاده نکند، در آینده دردسر های زیادی را برای آن سازمان به ارمغان می‌ آورد.

در انتخاب شرکت تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری می‌بایست دقت و حساسیت زیادی صورت گیرد تا بدنه شبکه با سلامت و اصالت کامل در سازمان پیاده سازی شود. انتخاب یک شرکت تجهیز شبکه خوب می‌تواند نقش موثری در پیاده سازی اصولی شبکه در سازمان شما داشته باشد چرا که اولین و مهمترین فاکتور برای برخورداری از یک شبکه پایدار، بهره مندی از تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری مرغوب و درجه یک می‌باشد. انواع تجهیزاتی که در شرکت تجهیز شبکه آریستک عرضه می‌شود، شامل تجهیزات اکتیو شبکه، پسیو، بی سیم، امنیتی، wan و … می‌باشد که بهتر است کمی با کاربرد و نحوه استفاده آنها آشنا باشید. در این قسمت به معرفی برخی تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری مرسوم خواهیم پرداخت:

 

تجهیزات active شبکه چیست

همان‌گونه که اطلاع دارید، تجهیزات اکتیو شبکه دستگاه‌هایی هستند که سیگنال‎ها را تولید، هدایت و یا تقویت می‌کنند و معمولاً به برق وصل می‌شوند. در شرکت تجهیز شبکه آریستک، روترها و سوئیچ‌ها پر استفاده ترین کالاهای اکتیو شبکه هستند که اجناس تقلبی بسیار زیادی از آنها در بازار موجود می‌باشد و مسئولین خرید سازمان‌ها اگر با تجربه ناکافی به بازار فروش تجهیزات کامپیوتر مراجعه کنند، ممکن است دچار سردرگمی زیادی در انتخاب تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری شوند. شرکت تجهیز شبکه آریستک در راستای ارزش‌های مشتری مداری و با اتکا به متخصصین با تجربه خود، تجهیزات شبکه active با کیفیت اصیل را برای مشتریان خود تأمین می‌کند و می‌کوشد که شرکت‎های طرف قرارداد با آریستک، از بالاترین سطح رضایت از تجهیزات و خدمات شبکه آریستک برخوردار باشند. تجهیزات شبکه سیسکو، میکروتیک ، HP و دیگر برندهای مطرح فعال در زمینه تجهیزات شبکه active با کیفیت اورجینال و همراه با گارانتی به مشتریان آریستک عرضه می‌شود.

 

تجهیزات شبکه بیسیم

تجهیزات شبکه بیسیم دستگاه‌هایی هستند که در شبکه‌های وایرلس کاربرد دارند و به منظور اتصال کامپیوترها از طریق شبکه‌های بی سیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنا به درخواست مشتری، کارشناسان شرکت تجهیز شبکه آریستک هنگام طراحی شبکه، محل قرارگیری و نصب تجهیزات شبکه‌ های کامپیوتری مثل اکسس پوینت‌ها، تجهیزات شبکه wifi و… را در داخل سازمان تعیین می‌کنند. مشتریانی که آریستک را به عنوان شرکت تجهیز شبکه انتخاب می‌کنند، در صورتی که تمایل داشته باشند می‌توانند از مشاوره‌های متخصصان باتجربه آریستک برای تعیین بهترین نقاط نصب رادیوها و تجهیزات شبکه ‌های wireless استفاده کنند.

تجهیزات شبکه wan نیز جزو تجهیزات بیسیم می‌باشد و آریستک آمادگی فروش تجهیزات کامپیوتر و شبکه برای این دسته از ارگان‌ها و شرکت‌ها را نیز دارا می‌باشد. معمولاً سازمان‌ها و کسب و کارهایی که دارای چند شعبه در سطح شهر یا کشور هستند، نیازمند راه اندازی شبکه wan هستند و شرکت تجهیز شبکه آریستک به پشتوانه چندین سال فعالیت تخصصی در ارائه خدمات ممتاز شبکه، این پتانسیل را داراست که از ابتدای فروش و تأمین تجهیزات تا پشتیبانی شبکه ‌های کامپیوتری اینگونه از سازمان‌ها در کنار آنها باشد.

 

 تجهیزات شبکه های کامپیوتری سیسکو - آریستک


تجهیزات شبکه های کامپیوتری سیسکو – آریستک

 

تجهیزات امنیت شبکه

شرکت‌های تجاری و سازمان‌هایی که دارای اسناد محرمانه هستند ، در معرض حملات سایبری هکرها هستند می‌بایست توجه ویژه‌ای به تهیه تجهیزات امنیت شبکه داشته باشند و باقی کسب‌وکارها نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که با شدت گرفتن رقابت شرکت‌ها برای حضور پررنگ‌تر در بازار، احتمال اینکه مورد حملات سایبری رقبا قرار بگیرند، بعید نمی‌باشد؛ لذا شرکت تجهیز شبکه آریستک پیشنهاد می‌کند این دسته از شرکت‌ها نیز باید با تهیه تجهیزات امنیت شبکه، به صیانت اطلاعات محرمانه مربوط به کسب‌وکار خود بپردازند. شرکت تجهیز شبکه آریستک ارائه دهنده انواع تجهیزات امنیتی مانند تجهیزات نصب دوربین مداربسته، فایروال‌ها، UTM ها و … می‌باشد. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که نیازمند تدابیر شدید امنیت اطلاعاتی هستند، می‌بایست از UTM یا مدیریت یکپارچه تهدیدات استفاده کنند.

این تجهیزات حاوی پکیج کلیه امکانات امنیتی برای ایجاد شبکه خصوصی مجازی (VPN)، کنترل دسترسی کاربران، تأمین امنیت در ایمیل رسانی، جلوگیری از نفوذ هکرها، حملات فیشینگ و… می‌باشند و دارای سیستم‌هایی نظیر سیستم فایروال ، آنتی‌ویروس، سیستم تشخیص مجوز ورودی کاربران و … هستند. مشتریان در صورت تمایل می‌توانند خرید و راه اندازی این تجهیزات امنیت شبکه، از دانش تخصصی و تجربه چندین ساله شرکت تجهیز شبکه آریستک استفاده کنند و امنیت شبکه ‌های کامپیوتری سازمان خود را بر اساس آخرین استانداردهای جهانی تأمین کنند.

نمونه از تجهیزات امنیت شبکه - آریستک

نمونه از تجهیزات امنیت شبکه – آریستک

 

شرکت تجهیز شبکه آریستک

همیشه محصولات برندهای برتر بازار، دستخوش بی‌مهری افراد سوجو قرار می‌گیرند و این افراد محصولات تقلبی و بی کیفیت را به جای محصولات اورجینال و با کیفیت، به کسانی که تجربه و تخصص کافی در تشخیص تجهیزات شبکه ندارند می‌فروشند. معمولاً شرکت‌هایی که قرارداد پشتیبانی شبکه با هیچ شرکتی ندارند ، در تأمین تجهیزات شبکه های کامپیوتری سازمان خود ضررهای جدی متحمل می‌شوند؛ لذا شرکت فروش تجهیزات شبکه آریستک به مدیران شرکت‌ها پیشنهاد می‌کند که از مسئولین خرید خود بخواهند به منظور تهیه اجناس اصل و با کیفیت، از مشاوره‌های کارشناسان آریستک استفاده کنند.

شرکت واردکننده تجهیزات شبکه آریستک در راستای ترویج برخورداری سازمان‌ها از تجهیزات شبکه های کامپیوتری استاندارد، علاوه بر مشاوره‌های تخصصی به شرکت‌ها در زمینه خرید تجهیزات شبکه، این امکان را برای سازمان‌ها و کسب‎وکارهای مختلف فراهم کرده است که بتوانند با خیالی آسوده به تهیه تجهیزات اصل و راه اندازی شبکه یکپارچه بپردازند. شرکت تجهیز شبکه آریستک به پشتوانه متخصصان زبده و باتجربه خود، چندین سال است که تأمین کننده محصولات اورجینال از برندهای مختلف برای شرکت‌ها می‌باشد و به لطف اعتماد مشتریان، هم اینک برند آریستک به یکی از شرکت‌های تجهیزات شبکه درجه یک در ایران بدل شده است. جهت مشاوره و درخواست خرید تجهیزات شبکه با شماره تلفن 02143027 تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *