خدمات راه اندازی ویپ ایزابل - ایزابل voip آریس تک

نصب و راه اندازی ویپ ایزابل voip – سیستم تلفنی ایزابل ویپ

چه لزومی دارد ویپ ایزابل را جایگزین سیستم تلفنی الستیکس کنید؟ بسیاری از شرکت های مختلف از نسخه های قدیمی ویپ استفاده می کنند بدون آنکه بدانند با راه اندازی ویپ ایزابل می توانند تجربه ای تازه و هیجان انگیز از ارتباطات تحت شبکه داشته باشند. نسل جدید voip تحت عنوان ویپ ایزابل مدتی ست که معرفی شده است و به دلیل عملکرد بهینه و ارائه امکانات بسیار گسترده تر نسبت به ELASTIX، مورد استقبال اغلب کارشناسان شبکه دنیا واقع شده است. اگر قصد دارید با تکنولوژی روز دنیا همراه شوید و از جدیدترین قابلیت های یک سیستم تلفنی هوشمند و مدرن برخوردار باشید، پیشنهاد میکنیم با نصب ایزابل voip شرکت آریستک، ارتباطات کسب و کار خود را متحول کنید.

همچنین به شرکت هایی که سازمان خود را مجهز به سیستم های ویپ الستیکس کرده اند نیز پیشنهاد میکنیم که با نصب و راه اندازی ایزابل issabel به نسل جدید ارتباطات تحت شبکه مهاجرت کنند تا از سیستم ارتباطی حرفه ای و یکپارچه ویپ ایزابل برخوردار شوند. با نصب و راه اندازی voip نسل جدید می توانید ارتباطات سازمانی خود را یکپارچه کنید و کلیه اهداف و نیازهای ارتباطی سازمان را با نصب و راه اندازی ویپ ایزابل مرتفع سازید. مدیران شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی با استفاده از خدمات راه اندازی و پشتیبانی ویپ آریستک می توانند علاوه بر ارتباطات داخلی یا خارجی ارزان و باکیفیت تحت شبکه، از فکس سرور نرم افزاری و بسیاری از امکانات نصب ایزابل voip مانند صف انتظار، منشی تلفنی، انتقال و شنود مکالمه، ردیابی تماس، کنفرانس تلفنی، ارتباطات بین شعب و… برخوردار باشند.

سازمان‌های بزرگ برای مدیریت یکپارچه سازمان خود علاوه بر نرم افزار voip نیاز به یک نرم افزار مدیریت یکپارچه منابع سازمان نظیر نرم افزار ای آر پی آرین سیستم برای مدیریت سازمان خود دارند. با این نرم افزار مدیران گزارشات عملکرد تمام واحدها را یکجا دریافت خواهند کرد.

خدمات راه اندازی ویپ ایزابل چه کاربردی چه کاربردی دارد؟

  • نهادها و شرکت هایی که پرسنل زیادی دارند و دارای تعداد مشتریان بالایی هستند، با نصب ایزابل voip میتوانند از سیستم تلفنی یکپارچه و هوشمندی در داخل سازمان خود برخوردار باشند و علاوه بر این، راه اندازی ویپ ایزابل می تواند تحولی چشمگیر در مدیریت ارتباط با مشتریان برای شرکت ها به ارمغان آورد. همچنین سازمان هایی که می خواهند کنترل و نظارت دقیقی روی تماس ها داشته باشند، نصب ایزابل voip بسیار کارآمد خواهد بود.
  • ادارات، سازمان ها و بانک هایی که شعبه های مختلفی در سطح شهر، کشور و یا بین الملل دارند با ویپ ایزابل آریستک قادر خواهند بود در هر جای دنیا که حاضر هستند، تماس های درون سازمانی و برون سازمانی خود را با پرسنل، شرکای تجاری و مشتریان خود با کمترین مقدار هزینه و با بهترین کیفیت مکالمه تحت شبکه داشته باشند.
  • مراکز درمانی، بیمارستانها و کلیه شرکت هایی که روزانه با تعداد ارباب رجوع و مشتریان زیادی سر و کار دارند، میتوانند با سفارش خدمات راه اندازی ایزابل شرکت آریستک، سیستم ارتباطی منسجم و یکپارچه ای را در سازمان خود تجربه کنند و با استفاده از قابلیت های بی شمار سیستم تلفنی ایزابل مانند انتظار و انتقال تماس، منشی هوشمند، صف و… یک سیستم نوبت دهی حرفه ای با راه اندازی ویپ ایزابل در سازمان خود ایجاد کنند.

خدمات ویپ ایزابل شرکت آریستک چه ویژگی هایی دارد؟

بررسی نیاز مشتریان: ارائه خدمات راه اندازی voip ایزابل توسط شرکت آریستک، ارتباط تنگاتنگی با نیازهای مشتری دارد و قبل از نصب ایزابل voip، ابتدا می بایست بصورت دقیق کلیه اهداف و نیازهای شرکت یا سازمان مورد بررسی های کارشناسان آریستک قرار بگیرد تا بتوانند بهترین نوع خدمات راه اندازی ویپ ایزابل را متناسب با اهداف و نیازهای مدیران در سازمان پیاده کنند. ارائه خدمات ممتاز نصب و راه اندازی ایزابل توسط آریستک، در گرو بررسی های دقیق نیازها و اهداف سازمان از پیاده سازی سیستم ارتباطی هوشمند می باشد.

ارائه راهکار برای ایجاد بسترهای زیرساختی: ایجاد یک زیرساخت مناسب و اصولی برای راه اندازی ویپ ایزابل، یکی از حساس ترین مراحل پیاده سازی سیستم تلفنی تحت شبکه ایزابل در سازمان می باشد و متخصصان آریستک به پشتوانه دانش و تجربیات بالایی که دارند تمام تلاش خود را برای پیاده سازی استاندارد بسترهای سخت افزاری و نرم افزار تلفنی ایزابل میکنند تا سازمان از با کیفیت ترین و مدرن ترین تجهیزات ایزابل voip برخوردار باشد. بهره مندی سازمان از یک سیستم یکپارچه ارتباطی و منعطف، مستلزم تجزیه و تحلیل و ارائه راهکارهای مناسب با ماهیت، نیازها و اهداف سازمان می باشد که پیش از راه اندازی و نصب ایزابل voip توسط متخصصان آریستک انجام میگیرد.

پیگیری نصب ایزابل: بررسی های دقیق و ارائه راهکارهای منطقی توسط متخصصان ویپ آریستک، موجب ارائه خدمات ویپ ایزابل که درخور سازمان مشتری باشد میگردد. پیاده سازی و نصب ایزابل تلفن توسط کارشناسان ویپ متخصص انجام می شود که در کار خود تبحر، دقت و از همه مهمتر تجربه بالایی دارند و علاوه بر این، مدیران آریستک نیز امور اجرایی نصب و راه اندازی راه اندازی ویپ ایزابل را با حساسیت بالا پیگیری می کنند تا در نهایت، عملیات پیاده سازی سیستم تلفنی ایزابل در سازمان با بهترین کیفیت کاری انجام شود.

ارائه مستندات و گزارش کار: در هر مرحله از راه اندازی ویپ ایزابل، کارشناسان آریستک گزارش های فنی لازم به مدیران یا مسئولین سازمان ارائه می کنند و در صورت تایید، باقی مراحل پروژه انجام می گردد. پس از انجام گیری هر مرحله، مستندات آن در قالب گزارشات فنی به مدیران ارائه می شود در واقع مشتری از شروع تا انتهای پروژه از کلیه مسائل فنی خدمات راه اندازی ویپ ایزابل کارشناسان آریستک آگاهی کامل کسب می کند و از نزدیک شاهد مسائل پیاده سازی سیستم ویپ ایزابلا خواهد بود.

رضایت مشتری: رسالت آریستک، ارائه خدمات تخصصی و متنوع شبکه های کامپیوتری در بالاترین سطح کیفیت و استانداردها می باشد و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری در پروژه های راه اندازی ویپ ایزابل انجام می دهد. ستاد مراقبت از مشتریان آریستک همیشه در کنار مشتری خواهد بود و با دقت و حساسیت زیادی مبادرت به بازرسی کیفی تکنسین ها و کارشناسان در پیاده سازی و اجرای راه اندازی ویپ ایزابل می کند. این ستاد هنگام اجرای پروژه در هر مرحله بطور نامحسوس اقدام به بازرسی و نظرسنجی از مشتری می کند و توجه ویژه ای به ارائه خدمات بی نقص نصب و راه اندازی تجهیزات ایزابل voip دارد.

بعد از سفارش خدمات راه اندازی و نصب ایزابل voip آریستک چه اتفاقی می افتد؟

برای سفارش نصب ایزابل می توانید از از طریق دکمه شناور «تماس با مشاوران آریستک» که در تمام صفحات سایت تعبیه شده است، از طریق ثبت اطلاعات تماس خود، اقدام به سفارش نصب و راه اندازی ایزابل issabel کنید. در اسرع وقت کارمند اداری شرکت آریستک با شما یا دفتر کاری تان تماس خواهد گرفت و تاریخی برای قرار ملاقات و جلسه مشاوره راه اندازی ویپ ایزابل تعیین می شود. کارشناسان آریستک به همراه مدیران به حضو شما می رسند و در طی جلسه ای، پیرامون مسائل، اهداف و نیازهای سازمان برای نصب ایزابل voip گفتگویی صورت می گیرد. سپس با موافقت مشتری، تیم کارشناسان ویپ آریستک از محل سازمان بازدید می کنند و با بررسی های تخصصی که انجام می دهند، بهترین راهکارهای مناسب و متناسب با شرایط و نیازهای سازمان ارائه می کنند.

پس از بازدید و تجزیه و تحلیل راهکارهای راه اندازی ویپ ایزابل، اقدام به طراحی زیرساخت های لازم و امور اجرایی پیاده سازی سیستم تلفنی ایزابل می شود. شرکت هایی که از ویپ الستیکس استفاده میکنند، پیش از نصب و راه اندازی voip ایزابل، از ماژول های الستیکس و اطلاعات استریسک نسخه پشتیبان تهیه می شود و لاینسس نسخه قبلی به سرور جدید منتقل می شود. تجهیزات ایزابل voip باتوجه به ظرفیت ها و زیرساخت های شبکه، در سازمان نصب می شود و در تمامی مراحل راه اندازی ویپ ایزابل بمنظور ارائه خدمات مشتری مدارانه، مستندات فنی و گزارشات کار به کارفرما ارائه می گردد. واحد مراقب از مشتریان آریستک نیز در هر مرحله از ارائه خدمات راه اندازی ویپ ایزابل، از طریق نظرسنجی مشتری و بازرسی های مختلف، اقدام به سنجش کیفی خدمات می کند تا اختلال و یا نقصی در روند پروژه های نصب و راه اندازی ایزابل issabel ایجاد نشود.

سفارش خدمات راه اندازی ویپ ایزابل - آریستک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به گفتگو بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *